![]() |
Clases de español para gringos...
Are you HUNGRY in Spain or Latin America? Don't worry, if you don't speak spanish...
Learn and eat!! Web us come ham on Web us come toss see no Web us tea be us Web us come shore is so Web be toes come free hall lit toes In Mexico city, is valid too: Does stack kit toes door add it toes the Paul Joe Does stack kit toes the car neat as Come chill leap toes hall up pen Joe's Come chill lack kill less E free hall lit toes... it's valid around the world: Train us on six the shell as Kiss sea ram most does tea kill as See Gary toe? Dont forget!!! Much as grass see as Enjoy your food! :D :D |
Este debe de ser el curso que siguió el hermano de Bush cuando vino a España para ofrecernos las grraaandessss ventaaaaajaass que ibamos a tener....
Esto para los francófonos: L'eusses-tu cru? que ton père était là peint, il était trop homme de terre pour aimer l'état marin. Web us come man the car (Chiquito's from the Calzada language) Un Saludo. |
Cita:
l'eusse-tu cru mon ami, que ton pere fut la peint ? il etait trop homme de terre pour aimer l'etat marin. Bueno, aunque ya casi he olvidado mi gramática, a ver si no me equivoco :p l'eusse-tu cru mon ami, qu'a la prison, ma fille a manger m'apporte ? les vaches paissent dans les pres, les vautours nichent dans les rochers.... Saludos!! |
Salut Santana:
He introducido tres cambios lo que quiere decir que recuerdas bien la gramática francesa. Cita:
|
Cita:
Los acentos son mi punto débil......no me pasa con el castellano, pero con el valenciano y el francés no doy una. Menos mal que con el inglés no tengo ese problema ;) |
La franja horaria es GMT +2. Ahora son las 01:49:33. |